Veelgesteld vragen

Heb jij een vraag over onze producten of diensten? Bekijk hier de meest gestelde vragen, misschien dat jouw antwoord er al tussen staat!

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor Baby Teddy? Mogelijk staat het antwoord hier al tussen.

Bestellen

Ik wil de artikelen direct opsturen als cadeau, kan dit?

Jazeker! Als je een leuke korte tekst (max. 50 tekens) toevoegt aan je bestelnotities, zorgen wij dat deze tekst op een leuk kaartje wordt toegevoegd bij je bestelling! Je kan het pakketje hiermee direct naar degene opsturen. Dit is een gratis service die wij aan onze klanten bieden.

Geldt er een minimum bestelbedrag?

Nee, bij Baby Teddy vinden we het belangrijk dat jij zelf kan beslissen welke producten je graag wil kopen, hierom hanteren wij geen minimaal bestelbedrag.

Zijn alle producten altijd op voorraad?

Wij doen ons uiterste best om onze productvoorraad zo goed mogelijk op orde te houden. Helaas kan het wel eens voorkomen dat we artikelen tóch niet meer op voorraad hebben.

Wij zullen je zo snel mogelijk informeren hierover en samen een gepaste oplossing zoeken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra een bestelling binnenkomt gaan wij zo snel mogelijk aan de slag om deze klaar te maken voor verzending. Hierom is het helaas niet mogelijk om je bestelling te annuleren.

Kan ik een ander factuuradres opgeven?

Dat kan zeker! Tijdens het bestelproces kan je aangeven of je aan ander factuuradres wil voor jouw bestelling. Wel zo leuk als je het cadeautje direct aan de ontvanger verstuurd.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten, wat moet ik doen?

Geen zorgen, ga naar "Account" en klik op "wachtwoord vergeten", vul je e-mailadres in en we zullen je je nieuwe inloggegevens versturen naar je e-mail.

Hoe verzilver ik mijn kortingscode?

Tijdens het bestelproces heb je de optie om jouw kortingscode toe te voegen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij Baby Teddy doen we ons uiterste best om bestellingen binnen 2 werkdagen te verzenden.

Naar welke landen versturen jullie?

Wij versturen op dit moment alleen binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra jouw bestelling mee wordt gegeven met de vervoerder ontvang jij een track en trace code van jouw pakketje.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Baby Teddy?

Helaas is dit niet mogelijk.

Ik heb mijn bestelling niet volledig ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet volledig hebt ontvangen!

Check even of je niet twee verschillende track en trace codes hebt ontvangen. Het kan namelijk zo zijn dat we je bestelling in twee verschillende pakketten hebben moeten verzenden. Mogelijk komt één van deze pakketjes later nog binnen.

Is dit niet het geval? Neem even contact met ons op via info@babyteddy.nl.

Vermeld hierin je ordernummer en welke artikelen je nog niet hebt ontvangen. We zullen dan samen een passende oplossing vinden.

Ruilen of retourneren

Ik heb een vraag over tweedehands retour, wat moet ik doen?

Kijk even in het blok hieronder over tweedehands retour, hier hebben we de meest gestelde vragen voor jou al beantwoord.

Kan ik artikelen retourneren?

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over het product dat je hebt gekocht. Je kan je artikelen altijd retourneren bij Baby Teddy.

Dit kan je doen door het retourformulier in te vullen en bij je retour artikelen te stoppen. Zorg er voor dat je artikelen in de originele verpakking zitten en dat deze goed verpakt zijn voor transport.

De verzendkosten zijn voor je eigen rekening.

Let op! Dit is anders dan bij tweedehands retour.

Welke kosten zijn er verbonden aan het retour sturen van artikelen?

De retour kosten zijn voor jouw eigen rekening. Zorg er voor dat jouw pakket genoeg gefrankeerd is, is dit niet het geval worden deze kosten van jouw retour bedrag afgehaald.

Ook wanneer wij zien dat artikelen zijn gebruikt, beschadigd of niet compleet zijn, zullen wij het bedrag in mindering brengen van jouw retour bedrag.

Hoe en wanneer krijg ik mijn retour bedrag terug?

Zodra wij jouw retour artikelen hebben ontvangen streven wij er naar om binnen één week jouw producten te controleren en het aankoopbedrag naar jou terug te storten op dezelfde rekening als waar jij je bestelling mee hebt geplaatst.

Let op! Als jouw producten beschadigd, incompleet of gebruikt zijn, worden hiervoor kosten in mindering gebracht.

Kan ik producten ruilen voor een andere maat of product?

Helaas is ruilen niet mogelijk. Als je graag een andere maat of product wil hebben dien je een nieuwe bestelling hiervoor te plaatsen.

Ik heb mijn product kapot ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend om te horen! Wij doen er alles aan om onze producten zo goed mogelijk te verpakken zodat dit niet kan gebeuren. Helaas is dit tóch niet altijd voldoende.

Stuur even een mailtje naar info@babyteddy.nl.

Vermeld hierin je ordernummer en beschrijf zo goed mogelijk wat er kapot is. Maak ook even een foto van het artikel zodat we een goed beeld hebben van het probleem. We zullen dan samen een passende oplossing vinden.

Kan ik tweedehands artikelen ook retourneren?

Jazeker! Artikelen welke jij tweedehands bij ons hebt gekocht kan je ook retourneren bij Baby Teddy.

Let op! De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening.

Tweedehands retour

Aan welke voorwaarden moeten artikelen voldoen voor tweedehands retour?

Bij Baby Teddy vinden we het belangrijk dat de artikelen welke wij binnenkrijgen voor tweedehands verkoop aan hoge kwaliteitseisen voldoen. Dit vinden wij belangrijk omdat wij onze klanten alleen kwalitatief goede producten willen verkopen. Jouw artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Wij accepteren alleen de volgende merken: Noppies, Little Dutch, Yumi Baby, Koeka, Jollein, Babystyling, Kidslabel, Moms and mini's, Rammelaartje, Hape, Bora, Kleine Giraf, Ivy & Soof, Softie baby Musthaves en Baby's only.
  • Artikelen moeten nog in originele staat zijn.
  • Artikelen moeten schoon zijn.
  • Artikelen mogen niet beschadigd zijn.
  • Artikelen mogen niet kapot zijn.
Welke artikelen kan ik opsturen voor tweedehands retour?

Helaas kunnen we niet alle artikelen accepteren voor tweedehands retour in verband met de hygiene en veiligheid. Hieronder staat een lijst met artikelen welke wij wél accepteren voor tweedehands retour:

  • Kleding (zwangerschaps kleding en baby kleding t/m maat 98)
  • Houten speelgoed
  • Grijpbal
  • Rammelaar
  • (Muziek) mobiel
  • Activiteiten boekje
  • Activiteiten kubus
  • Activiteiten spiraal
  • Boekjes
  • Puzzels
  • Blokken
  • Luiertassen en etuis

Mocht jouw artikel er niet tussen staan en je twijfelt of je dit ook in kan leveren, stuur even een mailtje naar info@babyteddy.nl dan kijken we samen even of je dit artikel retour mag sturen.

Welke merken kan ik inleveren voor tweedehands retour?

Bij Baby Teddy hebben wij een strenge selectie op merken welke wij accepteren. Op dit moment werken wij met de volgende merken:

  • Noppies
  • Little Dutch
  • Yumi Baby
  • Koeka
  • Jollein
  • Babystyling
  • Kidslabel
  • Moms and mini's
  • Rammelaartje
  • Kleine Giraf
  • Hape
  • Bora
  • Ivy & Soof
  • Softie baby Musthaves
  • Baby's only.
Kan ik ook andere merken inleveren voor tweedehands retour?

Baby Teddy werkt alleen met kwalitatief goede merken, hierom hebben wij een strenge selectie op de merken welke wij aanbieden. Mocht jij een artikel van een bepaald merk hebben welke kwalitatief goed is en dit merk niet tussen onze merken staan, stuur dan even een mailtje naar info@babyteddy.nl. Dan kijken we samen even of dit merk toegevoegd kan worden aan onze merken.

Wat gebeurt met de producten die worden afgekeurd?

Baby Teddy heeft strenge eisen aan wat we accepteren voor tweedehands retour. Dit betekend ook dat sommige artikelen niet geaccepteerd worden. Afhankelijk van de reden van afkeuren zullen wij het artikel aan een goed doel schenken. Mocht de kwaliteit hier ook te slecht voor zijn, zal het artikel gerecycled worden.

Abonnementen (nog niet actief)

Mijn kindje is prematuur geboren, zijn de Baby Teddy Groeiboxen hier ook geschikt voor?

Jazeker! Aangezien jouw kleintje prematuur is geboren adviseren wij wel om de uitgerekende datum i.p.v. de geboortedatum als datum te gebruiken voor de boxen. Deze datum past over het algemeen beter bij de ontwikkeling van je kleintje.

Mocht je merken dat je kleintje toch een andere ontwikkeling heeft, kan je altijd een mailtje sturen naar info@babyteddy.nl, dan kijken we samen even welke box het beste bij jullie past.

Voor welke leeftijd zijn de abonnementen?

De abonnementen zijn voor de eerste 2 jaar van jouw kleintje. Na 2 jaar stopt het abonnement automatisch.

Kan ik altijd starten met een abonnement?

Jazeker! Bij Baby Teddy maakt het niet uit of jouw kleintje net geboren is of al een paar maanden oud is. Onze abonnementen lopen tot 2 jaar dus zolang jouw kleintje nog geen 2 jaar is, kan je een abonnement starten.

Kan ik altijd stoppen met mijn abonnement?

We vinden het heel jammer als je vroegtijdig wil stoppen met je abonnement! Je kan je abonnement altijd stopzetten via je account.

Mocht je feedback willen geven waarom je wil stoppen met je abonnement, stuur dan even een mailtje naar info@babyteddy.nl. We zullen dan kijken of wij iets kunnen aanpassen aan de abonnementen waardoor we onze kwaliteit kunnen verbeteren.

Kan ik de Baby Teddy Groeibox ook los kopen, dus zonder abonnement?

Je kan de Baby Teddy Groeiboxen ook los kopen.

Let op! Hier is wel een meerprijs aan verbonden.

Kan ik het bezorgadres van mijn abonnement wijzigen?

Jazeker! Ga hiervoor naar je Account en wijzig je bezorgadres.

Waarom wordt mijn tweede Baby Teddy Groeibox al zo snel bezorgd?

Voor de Baby Teddy Groeibox kijken we naar de geboortedatum van jouw kleintje zodat hij de box krijgt welke op dat moment het beste bij zijn ontwikkeling past. Als jij jouw eerste box midden in een periode hebt besteld, kan het dus zijn dat jouw tweede box al binnen een maand na de eerste box wordt opgestuurd.

Voorbeeld: Jouw kleintje is nu 1 maand oud, je besteld de Baby Teddy Groeibox. Je krijgt nu de BABY Teddy Groeibox voor 0 tot 2 maanden. Binnen één maand zullen we de tweede box naar jou opsturen omdat jouw kleintje dan 2 maanden oud is. Hierna zullen de boxen gewoon iedere 2 maanden geleverd worden.

Ik heb al een abonnement bij Baby Teddy, kan ik nog een abonnement toevoegen?

Wat leuk dat je een abonnement wil toevoegen! Dit is zeker mogelijk. Voeg het abonnement dat je graag wil toe aan je winkelwagentje en je abonnement zal worden toegevoegd aan jouw account.

Kan ik mijn producten toevoegen aan de Baby Teddy Groeibox als bedrijf?

Wat leuk dat je interesse hebt in een samenwerking met Baby Teddy! Stuur even een mailtje naar info@babyteddy.nl en we bespreken samen de mogelijkheden!

Overige vragen

Kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

Jazeker! Onderaan elke pagina staat een banner waar je je kan inschrijven.

Kan mijn baby Baby Teddy vertegenwoordigen?

Wat leuk dat je Baby Teddy wil vertegenwoordigen! Stuur even een mailtje naar info@babyteddy.nl en we bespreken samen even de mogelijkheden.

Je kan ons natuurlijk altijd taggen via social media, misschien dat we jouw bericht wel reposten!

Kan ik mijn producten toevoegen aan de Baby Teddy Groeibox? (voor bedrijven)

Wat leuk dat je interesse hebt in een samenwerking met Baby Teddy! Stuur even een mailtje naar info@babyteddy.nl en we bespreken samen de mogelijkheden!

Maattabel

Hoe op te meten?

Lengte: Meet je kleintje zonder schoentjes aan vanaf de hiel tot aan zijn kruin.

Borst: Meet de borst van jouw kleintje op de plek waar deze het grootst is.

Taille: Meet de taille van je kleintje ter hoogte van de navel.

Heup: Zorg dat zijn voetjes naast elkaar op de grond staan en meet op de plak waar zijn heupen het breedst zijn.

Binnenbeen: Meet vanaf het kruis, verticaal tot aan de grond.